Политика за връщане

Условия за връщане/замяна на продукт:

  • Срокът за връщане е 14 /четиринадесет/ дни, считано от датата на получаване на стоката.
  • В обратно изпратената пратка освен бланка за връщане на закупена стока, трябва да бъде приложено и доказателство за закупуването (касов бон, фактура).
  • Задължително условие е върнатите продукти да са в изряден търговски вид, без да са използвани.
  • Транспортните разходи са за сметка на клиента и не се възстановяват.
  • Пратки, изпратени към онлайн магазин Berlinger Haus.bg с наложен платеж, не се приемат.
  • Закупен артикул, който е изпълнен по индивидуални изисквания (брандиран или специална поръчка), не подлежи на замяна или връщане.
  • След получаване на върната стока и прегледа ѝ, стойността, без транспортните разходи, се възстановява на клиента по сметка в срок от 14 /четиринадесет/ дни.
  • Стока, чието връщане / рекламация не може да бъде приета (например: ако е изпратена след посочения срок, ако не е придружена с касова бележка, ако не е в добър търговски вид, ако е преминала някаква обработка или е с премахнати стикери) ще бъде изпратена обратно на клиента за негова сметка.
  • Ако по някаква причина клиентът е сбъркал и е посочил друг продукт от това, което е искал и до изпращане на поръчката не е установил грешката си може да се свърже в офиса на фирмата, за да бъде взето решение как ще се процедира. Всеки случай се разглежда индивидуално. Разходите за връщане на продукт и изпращане на нов са за сметка на клиента. Ако новата поръчка е по-скъпа или по-евтина се доплаща / снема разликата. Търговецът е в правото си да откаже връщането на продукт по свое усмотрение, ако обстоятелствата го налагат.
  • На рекламация подлежи всяка стока, която не отговаря на заявената от клиента (грешно изпратен продукт). Клиентът може да я откаже още с получаването от куриера и да не я приеме от него. При явно несъответствие на получената стока със заявената, незабавно се свържете с нас на някой от телефоните ни.
  • 0897915111
  • email адрес :[email protected]
  • Несъответствието се проверява по наименованието на продукта в заявката и наименованието на продукта, който е изпратен към клиента. При установяване на такава грешка, клиентът връща продукта за сметка на търговеца и му се изпраща верния.
  • На рекламация не подлежи стока, за която клиента е бил предварително предупреден за несъответствие или дефект или не са спазени инструкциите за употреба.
  • Рекламации, отнасящи се до механични повреди, възникнали по време на транспорта, ще бъдат разглеждани само въз основа на протокол за рекламация изготвен в присъствието на куриера. В случай на видима повреда на пратката в момента на нейното предаване, се изготвя (в два екземпляра) констативен протокол от куриера, в който е описано констатираното състояние на пратката и нейната опаковка. В този случай клиентът може да откаже получаването на пратката или да я вземе на своя отговорност. Ако клиентът приеме такава пратка и не предяви своите претенции пред куриера с получаването ѝ, отговорностите по рекламация се прехвърлят към куриера, доставил пратката на клиента. При такива обстоятелства важат условията за рекламация на пратки на съответната куриерска фирма.
  • При предявяване на рекламация в срок до 14 /четиринадесет/ работни дни от датата на покупката при спазени всички условия на магазина, както и всички действащи законови разпоредби, клиентът може да претендира за възстановяване на заплатената сума, за замяна на стоката с друга или за отбив от цената. Всички разходи, които клиентът е направил за получаването и връщането на закупената стока, комисионни на банки и други разходи извън сумата по стойността са за негова сметка.
  • Няма право на рекламация лице, което се явява трета страна при получаването на пратката и не е основния платец по нея.